PUBLICITAT
CREACIÓ DEL NOSTRE PROPI ANUNCI
Grup: Dani Esteban i Mar Molins
Producte anunciat: Granitzat de gaspatxo
Nom del producte/marca: GRANI-GRANI
Target: Per tothom.
Qualitats del producte: És refrescant, sà i natural. És simplement verdura, hortalizes, condiments i espècies, aigua i gel.
Eslògan: Si a l'estiu estàs massa calent, Grani Grani és el teu complement.
Etiqueta de l'envàs:
ANUNCI RADIOFÒNIC:
Guió:
TALL RADIOFÒNIC:
VEU FEMENINA
Gemecs de calor d'una noia, però que sembla que siguin gemecs sexuals (5")
Gemec d'alleugeriment
Gemec de calor
Gemec de satisfacció seguit del nom de la marca grani grani ---> aahhGraniGrani
Gemec curt de satisfacció
Eslògan: Si a l'estiu estàs massa calent Grani Grani és el teu complement.
VEU MASCULINA
El millor granitzat d'autèntic gaspatxo
*Utilitzem el doble sentit de calent de calor i de "sortit" sexualment per jugar amb els gemecs del principi de l'anunci. Els gemecs els utilitzem per captar l'atenció del públic i produir-lis expectació (voler saber què passa o per què sonen "orgasmes", tot i que no ho són (juguem amb el doble sentit) ). Per últim diem explícitament què és el producte per tal de que l'espectador ho sàpiga i que no es pensi que el Grani Grani és algun tipus de lubricant o preservatiu.
ANUNCI GRÀFIC (cartell)
*TENIR EN COMPTE
gama cromatica (color)
tractament de la imatge ( fotografia, dibuix ,fotomuntatge...)
tipografia ( slogan, frase publicitaria....)
composició
LOGOTIP
Esboços del logotip:
Esboços del logotip final:
Logotip definitiu:
Representa una G de GRANI-GRANI de gel amb a dins un tall de tomàquet, ja que volem transmetre que el nostre producte és natural (tall de tomàquet que cadescú poodria tenir a casa seva) i alhoa refrescant (cub de gel). Alhora ambdós productes que s'ultilitzen al logotip són els principals per fer el granitzat de gaspatxo i alhora formen una G que és la inicial i la lletra principal de la marca.
CARTELL
Idees i material utilitzat per realitzar el cartell:
(algunes de les fotos que vam fer per inspirar-nos a l'hora de fer el cartell i el logotip)
Esboços del cartell:
Cartell final
ANUNCI TELEVISIU:
Anunci final
Story Board (1)
Story Board 2 (FINAL)
Guió literari (1)
Escena 1:
En l’escena hi predomina el silenci i podem afegir algun efecte de so de western. Iluminació càlida,
So: molt de silenci, efectes de so de western (cuervos, que indiquin solitud i buit).
Il·luminació: càlida
Pla 1:
Pla general picat, festa a la piscina amb actors aburrits i estirats pel terra, morts de calor.
Pla 2:
Pla general picat però aquest cop molt més proper, amb la mateixa condició d’actors, refugiats a les poques ombres q troben.
Escena 2:
Pla 1:
Primer pla de l’Actor 1 lamentant-se de la insoportable calor que pateixen i que necesiten algo que els ajudi a combatir la calor. “Que calor porfabor”!
Seguidament, sense cambiar l’enquadrament, es desenfoca al actor 1 i s’enfoca al Actor 2, el qual exclama que ell en sap la solució!
Escena 3
Pla 1:
Actor 2 obre el congelador i la camara situada al seu interior graba com els agafa i tanca.
De fons sona un efecte de so mostrant il·luminació divina, com un haleluya.
Escena 4:
Pla 1:
Es quadra el so de tancar el congelador amb el de deixar el paquet de gazpacho a la taula, d’un cop. Tots es giren i observen bocabadats.
Pla 2:
Actor 2 deixa les caixes a sobre la taula i es sincronitza el so amb el portazo del congelador.
Pla 3:
tothom es gira i miren bocabadats al Pachazo
Pla 4:
Pla picat on es veu el paquet de pachazo i tots n’agafen un (posteriorment els que no en tenen els compartiran els uns amb els altres). Es graba un segon el pla sense música ni moviment, i quan entren les mans esclata la música.
Escena 5:
Pla 1:
Pla general de tothom de festa a la piscina.
Pla 2:
Primer pla de perfil de l’actor 1, el que abans estava morint-se de calor, veu feliç el gazpacho.
Escena 6:
Pla 1:
Primer pla, amb un fons neutre, del nostre producte amb les seves possibles variants.
Guió literari (2)
-FINAL-
Persnatges/actors: Una noia: Mar Molins
Escenografia: Tombona, tamboret, got amb el producte, canyeta.
Vesturari: Viquini i xancletes (al terra)
Escena 1:
Pla 1:
Pla general d'un fons negre. So: gemecs de calor d'una noia, però que sembla que siguin gemecs sexuals.
(el públic li crea la curiositat de què passarà i l'impacte)
Pla 2:
A poc a poc ente llum a la imatge i es va enfocant i deixant veure la imatge d'una noia estirada a una tombona amb un petit temboret amb un got am el producte. Es veu i es sent a la noia encara gemegant i "morint" de calor tota suada.
Pla senser, 3/4
Escena 2:
Pla 1:
Es veu a la noia (imatge nítida) intentant agafar el producte per tal de refrescar-se.
Pla senser, 3/4
Pla 2:
Mà de la noia agafant el producte.
So: ahhh... (alleugerament de ho estic aconseguint) (veu de la noia)
Primer pla, frontal
Pla 3:
Primerissim primer pla de la cara de la noia patint per la calor que té amb gotes de suor que li cauen pel front i pel nas.
So: Aaahhh... (gemec de calor de que no pot més). (es veu com fa el so)
Pla frontal
Escena 3:
Pla 1:
Pla general d'un cel d'estiu amb ocells volant (simbolitzen l'aire, l'estiu, la calor, la llibertat (no se't enganxa tot el cos...))
So: soroll de la noia que es veu el producte amb la canyeta (xarrupant).
Pla contrapicat
Pla 2 - Pla3:
Pla sequència en zoom out de la noia estirada a la tombona amb el producte a la mà, ja no té calor, sinó que està contenta disfrutant de l'estiu i del sol.
So: petit alleugerimeent de setisfacció (veu de la noia).
Escena 4:
Pla 1:
Primer pla del producte envasat amb l'etiqueta, logotip...
La lletra petita passa a baix a ràpid de dreta a esquerra en color negre.
So: Mute
Eslògan escrit a la patalla.
ELS COLORS
(Colors en serie, TV3)
A l'esquerra també i apareix informació del lloc específica per tal de poder accedir-hi: carrer, codi postal, número de telèfon...
ANALISI ANUNUCIS
-FINAL-
Persnatges/actors: Una noia: Mar Molins
Escenografia: Tombona, tamboret, got amb el producte, canyeta.
Vesturari: Viquini i xancletes (al terra)
Escena 1:
Pla 1:
Pla general d'un fons negre. So: gemecs de calor d'una noia, però que sembla que siguin gemecs sexuals.
(el públic li crea la curiositat de què passarà i l'impacte)
Pla 2:
A poc a poc ente llum a la imatge i es va enfocant i deixant veure la imatge d'una noia estirada a una tombona amb un petit temboret amb un got am el producte. Es veu i es sent a la noia encara gemegant i "morint" de calor tota suada.
Pla senser, 3/4
Escena 2:
Pla 1:
Es veu a la noia (imatge nítida) intentant agafar el producte per tal de refrescar-se.
Pla senser, 3/4
Pla 2:
Mà de la noia agafant el producte.
So: ahhh... (alleugerament de ho estic aconseguint) (veu de la noia)
Primer pla, frontal
Pla 3:
Primerissim primer pla de la cara de la noia patint per la calor que té amb gotes de suor que li cauen pel front i pel nas.
So: Aaahhh... (gemec de calor de que no pot més). (es veu com fa el so)
Pla frontal
Escena 3:
Pla 1:
Pla general d'un cel d'estiu amb ocells volant (simbolitzen l'aire, l'estiu, la calor, la llibertat (no se't enganxa tot el cos...))
So: soroll de la noia que es veu el producte amb la canyeta (xarrupant).
Pla contrapicat
Pla 2 - Pla3:
Pla sequència en zoom out de la noia estirada a la tombona amb el producte a la mà, ja no té calor, sinó que està contenta disfrutant de l'estiu i del sol.
So: petit alleugerimeent de setisfacció (veu de la noia).
Escena 4:
Pla 1:
Primer pla del producte envasat amb l'etiqueta, logotip...
La lletra petita passa a baix a ràpid de dreta a esquerra en color negre.
So: Mute
Eslògan escrit a la patalla.
ELS COLORS
(Colors en serie, TV3)
Els colors són molt imortants!!
El plata reflecteix tots els colors
Als diferents països les preferencies per els colors són diferents, ja sigui per la vestimetna o pels cotxes. (Ex. vestuari: Africa (colors) i Occident (gris)).
1.- Elements de la imatge que es destaquen:Quan veiem el cartell el primer que vaiem és una ampolla de cervesa de la Moritz feta a base de llibres que es troba al centre del cartell. També hi destaquem l'eslogan i el color blau del fons típica de la M del logo de la marca.
-Enquadrament: verticalL'enquadrament és un pla senser o general on hi vaiem al centre del cartell la representació d'una ampolla de cervesa feta de llibres. A l'esquerra a la part inferior hi destaquem el logotip de la marca Moritz, la marca que s'està publicitant, la qual resalta molt pels seus colors (groc) sobre el fons blau marí. A la part superior del caretell a l'esquerra hi distingim l'eslogan, el qual també resalta molt pels seus colors (groc i blanc). De tal manera que aquests tres elements creen una línia diagonal que va d'esquerra a dreta i l'ampolla ola també crea una línia vertical en la composició just al centre del cartell.
-Tipus de plans.Només hi ha un pla, ja que només hi ha un objecte centra al cartell. El pla és central i frontal.
-Situació dels elements.Hi ha tres elements principals: l'eslogan, el logotip i l'ampolla de cervesa feta amb llibres. L'ampolla està al centre del cartell en forma vertical. A l'esquerra a la part inferior hi ha el logotip de la marca Moritz, la marca que s'està publicitant i a la part superior del caretell a l'esquerra hi distingim l'eslogan: El 23 d'abril, dia de l'amor llibre. De tal manera que aquests tres elements creen una línia diagonal que va d'esquerra a dreta i l'ampolla ola també crea una línia vertical en la composició just al centre del cartell.
-Colors que hi destaquen.Els colors que hi predomina és el blau marí del fons. També hi apareix molt el groc i el blanc que que sòn els colors de la marca que publicita el cartell, Moritz. Entre ell reaslten molt bé ja sigui el blanc sobre el blau o el groc, també sobre el blau, ja que són colors contraris.
2.-Text
-Eslògan.
El 23 d'abril, dia de l'amor llibre. Juga amb la parula lliure i llibre.
-Situació del text.El text apareix, el logotip a la part superior de l'esquerra del cartell i a la part inferior on explica molt breument més informació sobre l'esdeveniment: Per Sant Jordi tens cites, literalment, a la Fàbrica Moritz Barcelona. T'hi esperen molts autors per correspondre el teu amor a la literatura i a la Moritz.
A l'esquerra també i apareix informació del lloc específica per tal de poder accedir-hi: carrer, codi postal, número de telèfon...
-Logotip.El logotip és el de la marca Moritz, el qual representa una xapa de cervesa groga amb la M de Moritz en majúscula de color blau al centre i en blanc a supersposat a sobre en blanc el nom de la marca, resseguit el contorn en blau , a la part inferior de la xapa, sota la M i apareix la logalització (Barcelona) també en lletres majúscules i plenes de color blau. Per últim a sobre de la M hi ha el dibuic en blanc i blau d'una gerra de cervesa amb espúma clàssica i l'any quan es va crear la marca també en color blau, però sense ser una tipolologia plena (més fina).
3.-Interpretació
-Significat que es deriva dels elements que s’observen.Anar a la fàbrica de Moritz a Barcelona a comprar el llibre de Sant Jordi i a celebrar la festa acompanyat, sembla que explica, de cervesa de la seva marca.
-Relació entre imatge i text.La imatge sintetitza molt bé el missatge del cartell o millor encara, l'activitat que publicita, ja que es basa a anar a llegir celebrar la festa del llibre amb cervesa i la Marca Moritz i la imatge és un a cervesa Mortiz feta de llibres.
-A quin públic s’adreça l’anunci?A un públic major d'edat a partir dels 20 cap amunt, sobretot homes, ja que són els principals consumidors de cervesa.
-Quins valors ens transmet?Cultura potser, ja que publicita la compra i la lectura de llibres, per tant de literatura.
ANALISI ANUNUCIS
EXEMPLE:
Guió per analitzar un anunci televisiu (dicelo cantando, catalago ikea)
Guió per analitzar un anunci televisiu (dicelo cantando, catalago ikea)
1.- Les paraules
-Què diuen els textos orals i escrits? (cantant és a dir oral, amb un junggel, al final surt escrit i també hi apareix una veu en off) (què diuen)
2.- Les imatges
-Quants plans hi ha? (contar planols: 12) ( els planols venen marcats per la música)
-Què expliquen? Què representen? (història d'una parella jove, tiet els deixa la casa i els fa vergonya la casa (molt antiga), però no tenen un duro i tenen molts nens i quan fan fotots per snapchat (aplicacions modernes). Ikea els salvarà de la situació. Apareixen molt contrastos (tapis cervols animats...) L'ANUNCI CREA UN PROBLEA I ET DONA LA SOLUCIÓ.
3.- Els sons ( jinggel, enganxa i és molt senzill, ho sents una vegada i ja no pots parar de cantar.la :) )
-Hi ha música? De quin tipus? Jinngel, anganxos...
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus? veu en off, cerlvols...
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci? L'anunci és un musical, així la la música és el fil conductor, escenografia com si fos un treatre...
4.- El missatge (ikea és modern, varato i els salvarà la vida)
-Quin producte i marca s’anuncien? Ikea, el catàlag
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre?
-A quin públic va dirigit l’anunci? Parelles o persones joves de 20 a 40 anys.
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza? Parella jove, estressats, sense temps...
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat? Sí, ja que represeta el caos de remodelar una casa i el momentn d'estress quan arriben els nens... no temps... feina...
-Quina representació del món es desprén de l’anunci?
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzadess? Apreixen tres bebes, i dues parelles heterosexuals joves + EXPLICAR COM ESTAN CARACTERITZATS I PERK AIXÍ!!!
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?
Valors funcionals: la funció que té el que s'anuncia, per què serveix? és útil, va bé? dura'? ... FORMA NO ÉS TANT IMPORTANT, com està dissenyada?
Valors emocionals i simbòlics:
ESLOGAN: TRANQUILO QUE EN TU BUZÓN ESTÁ LA SALVACIÓN.
Analisi d'un anunci televisiu (BÓ)
No amigo, no todas las cervezas son iguales: Voll-Damm
https://www.youtube.com/watch?v=kC5D0ZStfdY
1.- Les paraules
-Què diuen els textos orals i escrits?
ESCRIT: doble o nada
Voll - Damm Doble Malta.(versió curta)
ORALS: l'anunci utilitza la veu oral on un home explica com és (les característiques) d'una cervesa a un altre home, el qual ha penjat del sostre pels peus i té el cap damunt una peixera amb peixos carnívors.
2.- Les imatges
-Quants plans hi ha? 6
-Què expliquen? Què representen? (dos homes que estan sopant en un restaurant i es discuteixen per la cervesa, un s'enfada molt i penja a l'altre del sostre de cap per vall amb el cap damunt la peixera de piranyes (peixos carnívors) i li explica les característiques de la voll damm doble malta. Té un aire de suspens, de por i intriga, ja que el personatge principal sembla un mafiós.
3.- Els sons Música classica de fons tètrica i de suspens, qual apareix l'esglogan i la marca de l'anunci canvi d'estil i ja no és tètrica, sinó que és una música més simpàtica semblant a un jazz.
-Hi ha música? De quin tipus? Música original, sense lletra (clàssica).
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus? Musica d'acompanyament.
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci? L'anunci utilitza dues cançons una més tètrica i de suspens al pricipi que et fa estar molt atent i amb un cert neguit i por, i al final una altre alegre, animada... que et posa content i et fa que t'agrada i que t'ho hagis passt bé mirant l'anunci (e fa sentir "amic" de la marca, ja que en aquell moment hi apareix juntament amb l'eslògan).
4.- El missatge La Voll Damm doble Malta és la millor cervesa, pobre de tu que no t'agradi i menys que no la provis.-Quin producte i marca s’anuncien? Voll Damm doble Malta-Com resumiries el missatge que es vol transmetre? Compra la Voll Damm doble Malta o tindràs problemes, ja que és la millor cervesa, és diferent a totes les altres.
-A quin públic va dirigit l’anunci? Persones majors d'edat, ja que són qui poden concumir cerveses.
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza? Sí, homes adults (principals consumidors).-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat? Sí, ja que es duu a terme en un lloc real (restaurant) on hi ha mobiliari i personatges reals, tot i aixó, la situació no és real, ja que ningú penja a una persona del sostre perquè digui que totes les cerveses són iguals.-Quina representació del món es desprén de l’anunci?
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzadess? Dos homes adults, d'un cert nivell adquisitu, semblen mafiosos i gent amb poder (sobretot el protagonista).
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?
Valors funcionals hi trobem les característiques que descriu l'actor principal referents al gust de la cervesa i emocionals i simbòlics tota la estètica i música de l'anunci.
Analisi d'un anunci televisiu (DOLENT)
Sprite - Las mujeres lloran por todo: https://www.youtube.com/watch?v=aWI6nR5td9g
1.- Les paraules
-Què diuen els textos orals i escrits?
ESCRIT: Sprite (nom marca)
Las mujeres lloran por todo
La verdad refresca (eslogan).
Las mujeres lloran por todo
La verdad refresca (eslogan).
ORALS: l'anunci utilitza la veu en off tota l'estona (d'un home), la qual explica que les dones sempre ploren per tot, però que si veuen sprite les poden fer riure.
2.- Les imatges
-Quants plans hi ha? 36
-Què expliquen? Què representen? Apareixen moltes dones en diferents llocs i circumstancies plorant per qualsevol cosa, les mostre absurdes i totalment ploraneres, al final de l'anunci, però, gràcies a l'sprite un noi aconseguiex fer riure la seva parella (noia), per tant deixa veure que si vols fer riure a la teva parella o a una noia utilitzis sprite, que segur que les fas riure i te la guanyes.
3.- Els son: Sembla ser una música animada i sense lletra, la qual està feta (composada) expressament per aquest anunci, és enganxosa per tal de que l'espectador no pugui treure-se-la del cap amb unes poques vegades que l'hagi vist.
-Hi ha música? De quin tipus? Música original, sense lletra (animada i divertida).
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus? Hi ha varies animacions durant tot l'anunci, d'una font li cauen llàgrimes, la ciutat i les persones de la primera "escena" són de play mobile i tots els moments on apareix l'apolla de Sprite en format d'animació. A part de la música d'acompanyament i veu en off.
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci? T'enimen (la música) i en general fa qu el que estigui dient l'anunci no tingui importàcia.
4.- El missatge L'Sprite et permetrà guanyar-te a les dones, ja que entendre-les és massa dificil.
-Quin producte i marca s’anuncien? Sprite (refresc).-Com resumiries el missatge que es vol transmetre? Compra Sprite i aconseguiràs atraure a una noia.
-A quin públic va dirigit l’anunci? Persones de 17-28 anys aproximadament.
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza? Sí, homes joves.-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat? No, ja que en mols casos sembla de play mobile i la realitat és que les dones no ploren per tot tot el dia.-Quina representació del món es desprén de l’anunci? Les dones són inferiors, un món de color pastel on res no acaba de tenir importancia ni seriositat i un món masclista és clar, on els homes han d'aconseguir a dones.
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzadess? Homes joves, els quals representen qui volen aconseguir les dones i per l'altre bansa també hi apareixen dones joves que es passen el dia plorant sense aparent motiu, se les tracte com a dones objecte en cert punt.
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?
No trobem valors funcionals, però sí d'emocionlas i simbòlics: repersenten que l'sprite t'aconseguirà una noia per tu.
QUÈ ÉS LA PUBLICITAT?
A) El llenguatge de la publicitat
1.- Definició de publicitat.La publicitat és una activitat comunicativa que pretén aconseguir un objectius dintre de la comercialització, procés de posar un producte en venda utilizant el marquèting. La publicitat és un tècnica de comunicació imprescindible dels mitjans moderns. La publicitat investiga i analitza el públic. En la societat actual, la publicitat comercial és un element que ajuda a impulsar el consum.
Els objectius són persuadir al receptor de que aquest producte es el millor i informar sobre els beneficis del producte el qual anuncia.
2.- Tipus de publicitat (referencial, emocional i simbòlica).
Publicitat referencial: Explica les característiques del producte, diu com és, com actua, i tracta d'oferir arguments objectius, raonats i comprovables.
Publicitat emocional: Es centra amb els sentiments, a la relació amb els altres i amb el món, intentant convèncer als compradors que amb aquella marca se sentiran més volguts o feliços.
Publicitat simbòlica: Tracta d'aplicar a la marca un significat concret que la faci representativa dels nostres desitjos.
3.- Diferències entre publicitat i propaganda.La publicitat: té com a finalitat fomentar el desig pels béns comuns, això és degut a diverso mètodes que van des de l'ús de imatges i altres elements multimèdia. A través de la publicitat, es busca persuadir emocionalment a les persones perquè consumeixin certs productes.
La propaganda: no es fa amb la intenció de vendre cap producte o servei; sinó que el que busca és influir en les actituds de les persones, és a dir, canviar la manera de pensar i les opinions. També es fan servir diversos elements multimèdia, però en aquest cas no es tracta de vendre res.
4.- Funcionament de la publicitat (Fòrmula AIDA: Atenció/Interès/Desig/Acció).
Per tal de que un anunci es consideri eficaç cal que complexi els següents conceptes (regles):
Atenció: Atreure l'atenció del consumidor.
Interès: Captar el seu interès pel producte.
Desig: Provocar el desig i la necessitat de consumir-ho.
Acció: Fer que comprin el producte5.- Parts d’un anunci gràfic (Headline/Bodycopy/Visual/Payoff).Headline: Referent al títol de l'anunci.
Bodycopy: Referent al text de l'anunci.
Visual: Referent a la imatge.
Payoff: Referent a lafrase de clausura o l'eslògan.
6.- Els contravalors de la publicitat (Elitisme/Egocentrisme/Permissivitat/Consumisme/
Consumisme desmesurat)
Elitisme: Doctrina que defensa l'existència d'elits en la societat.
Egocentrisme: Manera de pensar o d'actuar en el fet de sentir-se a si mateix com el centre de l'actuació pròpia o dels altres.
Permissivitat: Qualitat de permissiu, és a dir, que implica permís, especialment en una situació de llicència excessiva.
Consumisme: Organització social en què l'increment de consum dels béns són tinguts en comú.
Consumisme desmesurat: Consum excessiu dels béns que impacta greument, acumulant productes innecessaris que degraden el mediambient.
Egocentrisme: Manera de pensar o d'actuar en el fet de sentir-se a si mateix com el centre de l'actuació pròpia o dels altres.
Permissivitat: Qualitat de permissiu, és a dir, que implica permís, especialment en una situació de llicència excessiva.
Consumisme: Organització social en què l'increment de consum dels béns són tinguts en comú.
Consumisme desmesurat: Consum excessiu dels béns que impacta greument, acumulant productes innecessaris que degraden el mediambient.
(* CONTRAPUBLICITAT: La contrapublicitat és una crítica de la publicitat realitzada mitjançant l'alteració del contingut del missatge. El que fa la contrapublicitat és apoderar-se, per així dir-ho, de les tècniques publicitàries invertint el significat dels missatges comercials.)
ESTEM BOMBERDEJATS
Surtim al carrer per ftografiar la publicitat que trobem i després les classifiquem en àlbums:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada